Veel gestelde vragen

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan bij Triwa Hulpmiddelen met iDeal en middels een vooruitbetaling.

Hoe veilig is betalen op de website van Triwa Hulpmiddelen?
IDeal is zeer een veilige manier van betalen en wordt dan ook veel gebruikt door Nederlandse webshops. U betaalt via uw eigen bank. IDeal werkt dan ook bijna hetzelfde als een overboeking. Triwa Hulpmiddelen heeft een 'Webshop Keurmerk' en is dus een veilige en betrouwbare webshop.

Hoe kan ik iets bestellen?
U selecteert in onze webshop het gewenste product en klikt op 'Bestellen'. Het artikel wordt in uw winkelwagen geplaatst. U kunt uw winkelwagen op ieder gewenst moment bekijken door er rechtsboven op te klikken. U kunt er ook voor kiezen om de winkelwagen af te rekenen. Als u klikt op 'afrekenen' komt u terecht in het bestelproces dat zich vanzelf wijst. U vult de gevraagde gegevens in en klikt op 'verder' tot de bestelling is afgerond.

Hoe kan ik een cadeaubon/ kortingscode inleveren?
U kunt bij het afrekenen van uw bestelling bij stap 5 'Betaalmethode' uw kortingscode invoeren.

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Artikelen op voorraad worden dezelfde dag verzonden, mits de bestelling voor 12:00 uur online is geplaatst. Veel van onze artikelen zijn voorradig. Indien het artikel niet op voorraad is, dan wordt het direct besteld bij onze leveranciers. De levering duurt in dit geval enkele werkdagen langer. U wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

Indien u betaalt middels vooruitbetaling, dan wordt het artikel verzonden nadat uw betaling door Triwa Hulpmiddelen is ontvangen. Zendingen binnen Nederland worden door de pakketdienst op werkdagen veelal binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 48 uur geleverd. Zendingen naar België kunnen een werkdag langer in beslag nemen.

Houdt er rekening mee dat in de vakantieperiode en tijdens de feestdagen de levering enkele dagen kan uitlopen.

Wat moet ik doen bij een klacht?
Bij voorkeur ontvangen wij uw klacht inclusief foto per mail. Wij vragen u om een duidelijke, digitale foto maken en deze, samen met een duidelijke uitleg van de klacht, te sturen naar info@triwa.nl. Uw klacht zal aan de hand van de foto's en uitleg beoordeeld worden en wij zullen u hierover berichten. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.

Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen wanneer u een klacht heeft over een product dat u heeft gekocht via de website.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Dat is mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan internetbestellingen. Dit verminderd de kans op het foutief noteren van gegevens.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Het is mogelijk om uw bestelling op te halen in onze showroom in Heerenveen. U kunt dit aangeven op het bestelformulier. Wij rekenen in dit geval uiteraard geen verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten bij Triwa Hulpmiddelen?
Voor elke bestelling worden verzendkosten van € 6,95 in rekening gebracht. Bij bestellingen boven €45,- neemt Triwa Hulpmiddelen de verzendkosten voor haar rekening.

Kan ik een bestelling annuleren/wijzigen?
Ja, u kunt een bestelling annuleren/wijzigen als uw bestelling nog niet is overgedragen aan de pakketdienst. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.

Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?
Nee. Als u de artikelen in één keer besteld heeft hoeft u ook maar éénmaal verzendkosten te betalen.

Ik heb diverse bestellingen na elkaar gedaan. Moet ik dan ook meerdere malen verzendkosten betalen?
Ja, bij iedere bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht. U kunt dus het beste zoveel mogelijk in één keer bestellen.

Indien ik een artikel retourneer, wanneer krijg ik dan mijn geld terug?
Na ontvangst van het onbeschadigde en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking geretourneerde artikel door Triwa Hulpmiddelen, wordt uw geld binnen 14 dagen naar u overgemaakt. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de eventuele verzendkosten van de heenzending retour. Stuur altijd een e-mail naar info@triwa.nl met uw rekeningnummer en uw gegevens voor een correcte afhandeling. Graag ook de reden van retour vermelden, zodat wij onze producten en service kunnen verbeteren.

Kan ik in aanmerking komen voor een vergoeding voor de aanschaf van een hulpmiddel?
Ja, die mogelijkheid bestaat, maar dit is afhankelijk van uw zorgverzekeraar en het type verzekering. Ook kunt u mogelijk in aanmerking komen voor belastingaftrek. Informeer bij de betreffende instantie over de mogelijkheden.

Is het noodzakelijk me te registreren bij www.triwahulpmiddelen.nl ?
Nee, dit is niet noodzakelijk. U kunt ook een eenmalige aankoop doen zonder een account aan te maken.

Waarvoor gebruikt Triwa Hulpmiddelen mijn e-mailadres?
Wij gebruiken uw e-mailadres voor het versturen van de orderbevestiging en zodat we u, indien nodig, kunnen informeren over uw bestelling. Tot slot gebruiken wij uw e-mailadres voor het versturen van onze nieuwsbrief. Indien u dit niet op prijs stelt kunt u zich onder aan de nieuwsbrief eenvoudig afmelden.

Er zijn geen producten in deze categorie.